Bestelprocedure

De bestelprocedure van Droam

Stap 1

Ga naar de bestelpagina om in onze bestelprocedure terecht te komen. Kies hier je land van bestemming en reisperiode, gevolgd door de gewenste bundel en extra opties. In het volgende scherm kun je je adresgegevens invullen waar we de Droam per briefpost naartoe sturen. Je hoeft er dus niet voor thuis te blijven.

Stap 2

Nu volgt de betaling van de borg. De betaling wordt afgehandeld door onze Payment Service Provider Sisow en verloopt via iDeal. Na betaling ontvangt u een bevestiging van uw betaling en binnen 48 uur van ons een bevestiging van uw bestelling.

Stap 3

Naar aanleiding van de vertrekdatum wordt de Droam verstuurd naar het opgegeven adres. In Nederland versturen we Droam tijdig, zodat Droam maximaal 1 dag voor vertrek bij je is. Let dus goed op dat je de vertrekdatum en het adres goed invult.

Stap 4

Als je Droam ontvangen hebt, neem je hem mee naar land van bestemming (zet hem alleen in je land van bestemming aan om extra kosten te voorkomen). Gebruik de Droam zoals aangegeven in de bijgeleverde gebruiksaanwijzing. Vergeet bij problemen niet contact op te nemen met de helpdesk.

Stap 5

Stuur Droam na gebruik terug met de bijgeleverde gefrankeerde retourenvelop. Er hoeven dus geen postzegels meer op. Doe dit uiterlijk 48 uur na afloop van je huurperiode, bij later terugsturen brengen wij extra kosten in rekening.

Stap 6

Als we de Droam en toebehoren terug hebben, verwerken we het verbruik en verrekenen dat met de borg. Je ontvangt binnen 2 weken een factuur waarop staat wat je van ons krijgt, of wat je aan ons betaalt.

Comments are closed.